Selfish meme

Zepa muilutti seuraavaan meemiin:

1. Link to the person who tagged you. / Linkitä henkilö joka haastoi sinut.
2. Post the rules on your blog. / Kirjoita säännöt blogiisi.
3. Write six random things about yourself. / Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. Tag six people at the end of your post and link to them. / Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5. Let each person know they have been tagged and leave a comment on their blog. / Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
6. Let the tagger know when your entry is up. / Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.

Kuus-kuus-kuus sattumanvaraista asiaa:

– Tykkään ihan siggenä lentämisestä (paitsi jos matka on puuduttavan pitkä). Toivon aina, että ennen laskeutumista kone tekisi muutaman kiepin lentokentän yllä odottaessaan laskeutumisvuoroa. Rankaiskaa minua maapallon lämmittämisestä.

– Jos minulta kysytään mistä minä tulen tai olen kotoisin, en osaa vastata.

– Olen kroonisesti aamu-uninen. Aikaiset aamut ovat kärsimystä. Kärsimyksen aiheuttaa herätyskello. Kärsimyksen voi poistaa sammuttamalla herätyskello ja kääntämällä kylkeä.

– Olen nähnyt elämäni aikana yhden tapetun ihmisen (jos telkussa nähtyjä ei lasketa).

– Pienenä pentuna minulla oli viltti nimeltä Aija. En tiedä mistä sen nimen nappasin, mutta sille kävi huonosti. Pudotin sen vahingossa jäteöljyastiaan.

– Minulla oli tapana virittää cembalo Kirnberger III:lle.

– Jos silmiäni ei olisi leikattu niin arvioin, että likinäköni olisi tällä hetkellä luokkaa -15.

Mutta tästä tuli nyt vähän tällänen meemivirhe kun tossahan oli vahingossa seitsemän juttuu, enkä edes kopioi meemiä eteenpäin, paitsi jos joku haluaa spontaanisti napata tän.

4 responses to “Selfish meme

  1. Kommenttia heti perään.

    Mä osaan vastata mistä sä olet kotoisin. 🙂 Selostan tarvittaessa sukupuunkin.

    Ja ai niin, tosiaan, se ammuttu mies Firenzessä. Ei tainnut jäädä traumaa kun en ensin meinannut muistaa koko juttua. :-p

  2. Ei siinä mitään virhettä ole, ja sisältökin hymyilyttää!

    Mulla oli pupu jonka nimeä en muista, mutta tuli aika vtusti traumaa kun se tippui kuralätäkköön enkä enää ikinä sitten nähnyt pupua sen jälkeen. Joten emppaan kovaa Aijan putoamista jäteöljyyn :-/

  3. S: Hei sulla oli senkin jälkeen vara-Aija. Sitä ei saanut koskaan pestä ja veit sen sitten itse roskiin kun aika kävi kypsäksi. Kuus kuus kuus:

    Ja hei mäkään en voi sanoa mistä olen kotoisin. Aina voin sanoa että Rovaniemeltä kun satuin olemaan syntymän aikoihin paikkakunnalla. Mulla on -13 ja ei ole leikattu. Inhoon lentämistä. Olen nähnyt kerran avatun ja käytetyn ruumisarkun (Kreikassa, ne kärpäset). Minulla on paha tapa muistella menneitä. Nykyisin myös maha kasvaa 😦 Siin se!

  4. T: Jotenkin se Firenze oli vaihtoehtotodellisuus. Z: Kiitos emppauksesta. Mutta kuten P tuossa sanoikin, vara-Aijan ja minun tiemme erosivat myöhemmin vähemmän dramaattisesti. ”Kasvoimme erillemme”.

Kommentointi on suljettu.